Category Archives: Uncategorized

Kulcsszavak az értékesítési csatorna mentén (webáruház)

A tökéletes webáruház SEO és felhasználó szemmel

Magyarországon webáruház láz van, ezt biztosan te is látod. Az egyre gyarapodó webáruházak ádáz küzdelmet vívnak egymással, de az igazi bajt nem az…
Tovább
SEO forgalom növekedés - illusztráció

Látogatottságnövelés a Google keresőjéből? Most megmutatom, hogyan csináld hatékonyan!

Webhelytulajdonosként vagy cégvezetőként már biztosan megtapasztaltad, hogy a Google keresőből érkező organikus forgalom mennyire fontos számodra. Igaz, talán még ennél is fontosabb a…
Tovább
Organikus forgalom csökkenés - Analytics

Mikor büntet a Google, és mit tehetsz ellene?

Mondanom sem kell, milyen rettenetes érzés arra ébredni, hogy a korábban előkelő helyezésekre listázott weboldalaid hirtelen eltűntek a keresőből, és a látogatóid meg…
Tovább
Webhely szerkezeti felépítés, struktúra

9 hasznos tipp webhelyed szerkezeti felépítéséhez

Azt talán már te is jól tudod, hogy a keresőoptimalizálás egyik fontos része a kulcsszókutatás. Ekkor a megfelelő kulcsszavak kiválasztásra kerülnek, majd ezután…
Tovább
Vásárlók azonosítása egyedi kód alapján

Online költések offline értékesítésre gyakorolt hatásának mérése

A CentrálÓra közel 15 éve forgalmaz és javít modern és antik órákat egyaránt. 2005 óta belvárosi üzlethelyisége mellett karóra webáruházzal is rendelkezik, amely mára az…
Tovább
Ad heavy forgalom csökkenés

Google banner büntetés a gyakorlatban

Pontosan két éve jelent meg a Webmaster Central blogon egy bejegyzés arra vonatkozóan, hogy a Google igyekszik büntetni azokat a webhelyeket, amelyek túl…
Tovább
Blog illusztrációs háttérkép

Keresőoptimalizálás az algoritmusfrissítések fényében

Múlt héten az Menedzsment Fórum meghívására részt vettem egy online konferencián, ahol a keresőoptimalizálás jövőjéről tarottam előadást. A kérdés az volt, hogy van e…
Tovább
Blog illusztrációs háttérkép

Tanulmány: A kosárelhagyás motivációja

E-kereskedelmi webhelyek tulajdonosai számára folyamatos küzdelmet jelent a kosárelhagyás csökkentése. A Magento friss tanulmányának köszönhetően meglepő dolgokat tudhatunk meg arról, hogy felhasználóink milyen célokkal…
Tovább
Blog illusztrációs háttérkép

Domain váltás: Hogyan ne csináljuk?

Egy website életciklusa 3-4 év. Ennyi idő elteltével már rendszerint kezdjük érezni, hogy ráférne egy frissítés a weboldalunkra. Jelentős változtatások esetén rendszerint az…
Tovább
Blog illusztrációs háttérkép

Ne vigyük túlzásba a vendégblogolást

Árthat a túl gyakori vendégblogolás Legalábbis Matt Cutts legkorábbi beszámolójában arra a kérdésre, hogy “Hogyan vendégblogoljunk, hogy ne tűnjön egy fizetett linknek a…
Tovább