Analytics Tipp: #1 Összehasonlító nézet használata

  • 2013. aug. 13.

Új sorozatot indítunk, amiben szeretnék nagyon egyszerű, a mindennapi munkát segítő tippeket adni Analytics felhasználóknak. Az első tipp az összehasonlító nézet használata, amely az egyik személyes kedvencem.

Nagyon gyakran használom az összehasonlító nézetet források és teljesítménymutatók elemzésére, mert a számokat vizuálisan ábrázolja, ezáltal megkönnyíti a jól/rosszul teljesítők gyors azonosítását.

Az összehasonlító nézet segítségével az éppen megtekintett adatokat gyorsan összehasonlíthatjuk a webhely átlagával, így azonosíthatjuk a jó és kevésbé jó elemeket. Az alábbi képen a forgalmi források összehasonlítását láthatjuk, a szerint hogy az onnan érkező látogatók hány oldalt tekintenek meg a weboldalunkon. Jól látható, hogy a Google képkeresőből érkező forgalom oldalmegtekintések szempontjából messze alul múlja az átlagos értékeket 😕

Analytics összehasonlító nézet

Az összehasonlító nézet szinte minden jelentésben elérhető és mindenhol segítségünkre lehet ha gyors összehasonlításra vágyunk. Ugye milyen egyszerű?

Több látogatót szeretnél Google keresőből?

Értesülj elsőként újabb blogbejegyzéseinkről! 

Hasznos tippek és tanácsok, amelyeket azonnal felhasználhatsz saját webhelyed optimalizálásához.

Hozzájárulok, hogy a seoaudit.hu számomra e-mailt küldjön (NAIH-117184/2017). Az adatvédelmi tájékoztatót megismertem és elfogadom.

Keresőoptimalizálási és webanalitikai szakértő. Azon dolgozom, hogy hibátlan, hatékony, és értékes honlapok szülessenek, mert a jó minőségű tartalom minden trükknél többet ér. Jelenleg az Extreme Digital E-commerce Managereként dolgozom.