AdWords hirdetés

Tanulmány: Online marketing költések offline értékesítésre gyakorolt hatásának mérése Universal Analytics segítéségével

A CentrálÓra közel 15 éve forgalmaz és javít modern és antik órákat egyaránt. 2005 óta belvárosi üzlethelyisége mellett karóra webáruházzal is rendelkezik, amely mára az értékesítés kiemelten fontos eszközévé vált. Online marketing tevékenységének alappillére a Google AdWords fizetett keresőhirdetésekből származó forgalom és értékesítés, ezért ennek mérésére, hatékony és megtérülő üzemetetésére a cég nagy hangsúlyt fektet.

Tovább

Google Analytics Android alkalmazás

Ugye milyen jó lenne egy kellemes nyári estén a Balaton-parton ücsörögve látni ahogyan weboldalunk  még olyankor is termeli nekünk a pénzt, amikor mi éppen a szabadidőnket töltjük? Valljuk be, sok webes szakember álmodozik erről. Nos ehhez két dolog kell: egy jó weboldal és az új Google Analytics app. Be kell valljam valóban megbabonázó és egyúttal […]

Tovább

Hogyan mérjük a Google képkeresőből származó forgalmat?

A Google találati listáiban első helyen lenne jó dolog, ezt már mindenki tudja. Viszont nem csak egy első hely van találati listákban. Egyes témakörökben a képkereső jelentősebb forgalmat bonyolíthat, mint a hagyományos találati oldalak. Éppen ezért érdemes erre is odafigyelni és külön mérni, hogy milyen forgalmat tudunk generálni a képi tartalmainkkal. Az eredményeket felhasználva pedig […]

Tovább

Hogyan mérjük a piactereket? – letölthető Analytics irányítópult

A hazai webáruházak között igen népszerű a piacterek támogatásával történő értékesítés. Ennek az értékesítési csatornának a mérését segítendő készítettem egy Analytics irányítópultot, amiben a főbb piacterek adatai hasonlíthatók össze. Az irányítópult segítségével az Analytics részleteiben való elmélyülés nélkül minden webáruház tulajdonos képet kaphat arról, hogyan teljesítenek a piacterekről érkező látogatói.

Tovább