Keresőoptimalizálás

Ne vigyük túlzásba a vendégblogolást

Árthat a túl gyakori vendégblogolás Legalábbis Matt Cutts legkorábbi beszámolójában arra a kérdésre, hogy “Hogyan vendégblogoljunk, hogy ne tűnjön egy fizetett linknek a bejegyzésben elhelyezett hivatkozás?” – a következőkre utal (angol nyelv): Még a beszéd elején Matt Cutts az internetes SPAM bejelentésekre céloz, ami aggodalomra ad okot azoknak, akik a vendégblog bejegyzéseket kizárólag manipulatív jellegűen […]

Tovább

Mennyibe kerül a SEO? A keresőoptimalizálás ára

Most nem egy a piacot elemző részletes kutatás eredményeiről lesz szó. Sokkal inkább a keresőoptimalizálás lényegéről és értékéről szeretném megosztani veletek a véleményem. Mi is az a keresőoptimalizálás? Ügyfelekkel tárgyalva gyakran érzem úgy hogy a SEO egy nagyon félreértett műfaj. Sokan úgy gondolnak rá, mint egy boszorkánykonyhára, ahol a SEO-s  a varázspálcájával megpiszkál pár dolgot […]

Tovább

PR linkek, nofollow, horgony szöveg, miegymás

Nem régen, egész pontosan Júl 26-án, a Google frissítette a linkekkel elkövetett csalásokra vonatkozó irányelveit. A nem természetes linkekre vonatkozik a frissítés, olyan linkek, amelyek sértik Google által kitűzött irányelveket. A következő kiegészítésről van szó: “Optimalizált szövegű linkek cikkekben vagy sajtóanyagokban, melyeket más webhelyeken terjesztenek. Például: Számos jegygyűrű érhető el a piacon. Ha esküvője lesz, […]

Tovább

Matt Cutts: nem természetes linkekről

Google Webmester Eszközökbe érkező értesítőkbe nem kapunk semmiféle utasítást arra vonatkozólag, hogy melyek azok a külső hivatkozások, amelyeket a Google “nem természetesnek” minősít. Ebből kifolyólag nehezen tudjuk eldönteni, hogy mely hivatkozásokat kellene levétetni a ránk mutató webhely tulajdonossal, különösen egy átlag felhasználónak. Manapság már rendkívül hatékony eszközök állnak rendelkezésünkre, amelyek szerény véleményem szerint messze meghaladják […]

Tovább