AdWords hirdetés

Tanulmány: Online marketing költések offline értékesítésre gyakorolt hatásának mérése Universal Analytics segítéségével

A CentrálÓra közel 15 éve forgalmaz és javít modern és antik órákat egyaránt. 2005 óta belvárosi üzlethelyisége mellett karóra webáruházzal is rendelkezik, amely mára az értékesítés kiemelten fontos eszközévé vált. Online marketing tevékenységének alappillére a Google AdWords fizetett keresőhirdetésekből származó forgalom és értékesítés, ezért ennek mérésére, hatékony és megtérülő üzemetetésére a cég nagy hangsúlyt fektet.

Tovább

Google banner büntetés a gyakorlatban

Pontosan két éve jelent meg a Webmaster Central blogon egy bejegyzés arra vonatkozóan, hogy a Google igyekszik büntetni azokat a webhelyeket, amelyek túl sok hirdetést jelenítenek meg. Kifejezetten abban az esetben ha ezek a hirdetések a “hajtás” felett, tehát a görgetés nélkül is látható tartalomban jelennek meg. Ebben a bejegyzésben egy tavaly végzett kísérletünkről szeretnék […]

Tovább