Kerüljük a duplikációkat: címkék, kategóriák hatékony használata

Ugyan nem vagyok egy WP rajongó, de ismerjük be, a WorPress az egyik legnépszerűbb és bárki által szabadon és ingyenesen használható tartalomkezelő (CMS) és blogmotor rendszer. A blogmotorok egyik leghasznosabb tulajdonságai közé tartoznak a címkék és kategóriák használata. Igen ám, de sajnos az esetek többségében ezek a tulajdonságok ad-hoc módon kerülnek használatra. A probléma ugyan […]

Tovább

PR linkek, nofollow, horgony szöveg, miegymás

Nem régen, egész pontosan Júl 26-án, a Google frissítette a linkekkel elkövetett csalásokra vonatkozó irányelveit. A nem természetes linkekre vonatkozik a frissítés, olyan linkek, amelyek sértik Google által kitűzött irányelveket. A következő kiegészítésről van szó: “Optimalizált szövegű linkek cikkekben vagy sajtóanyagokban, melyeket más webhelyeken terjesztenek. Például: Számos jegygyűrű érhető el a piacon. Ha esküvője lesz, […]

Tovább

Hogyan mérjük a Google képkeresőből származó forgalmat?

A Google találati listáiban első helyen lenne jó dolog, ezt már mindenki tudja. Viszont nem csak egy első hely van találati listákban. Egyes témakörökben a képkereső jelentősebb forgalmat bonyolíthat, mint a hagyományos találati oldalak. Éppen ezért érdemes erre is odafigyelni és külön mérni, hogy milyen forgalmat tudunk generálni a képi tartalmainkkal. Az eredményeket felhasználva pedig […]

Tovább

Hogyan mérjük a piactereket? – letölthető Analytics irányítópult

A hazai webáruházak között igen népszerű a piacterek támogatásával történő értékesítés. Ennek az értékesítési csatornának a mérését segítendő készítettem egy Analytics irányítópultot, amiben a főbb piacterek adatai hasonlíthatók össze. Az irányítópult segítségével az Analytics részleteiben való elmélyülés nélkül minden webáruház tulajdonos képet kaphat arról, hogyan teljesítenek a piacterekről érkező látogatói.

Tovább