AdWords hirdetés

Tanulmány: Online marketing költések offline értékesítésre gyakorolt hatásának mérése Universal Analytics segítéségével

A CentrálÓra közel 15 éve forgalmaz és javít modern és antik órákat egyaránt. 2005 óta belvárosi üzlethelyisége mellett karóra webáruházzal is rendelkezik, amely mára az értékesítés kiemelten fontos eszközévé vált. Online marketing tevékenységének alappillére a Google AdWords fizetett keresőhirdetésekből származó forgalom és értékesítés, ezért ennek mérésére, hatékony és megtérülő üzemetetésére a cég nagy hangsúlyt fektet.

Tovább

Jön az Analytics attribúciómodellezés!

Tavaly november óta tudjuk, hogy a korábban csak prémium fiókokban elérhető attribúciómodellezés idén az ingyenes fiókokban is elérhetővé válik. Misztikusan hangzó elnevezésével ellentétben ez egy rendkívül fontos funkció, amit mindenkinek érdemes lesz  használni, aki pénzt költ weboldala népszerűsítésére. Nézzük meg miről is szól az attribúciómodellezés.

Tovább